קסם הדמיון: איך קוסמים יוצרים פלא לילדים

השעות הרבות שהילדים שלנו מבלים מול המסכים, הופכים כל דבר שמוציא אותם משם לכזה שאנחנו בתור הורים רוצים שהם ייקחו בו חלק. אחד מסוגי הבילויים הכי נפוצים אצל ילדים בעיקר באירועים חברתיים הוא מופע של קוסם. מלבד הבידור שאותו מספק מופע כזה, יש בו כמה יתרונות פסיכולוגיים גדולים שיכולים להשפיע לטובה על הילדים שלכם.

 

מופעי קסמים לילדים

קוסם לילדים הוא קוסם שמתמחה בהפעלה של ילדים. הצגה של קסמים היא לא הדבר המורכב בעבודה של הקוסם אלא היכולת להפוך אותם לכאלה שגם ילדים מסתקרנים מהם ורוצים להבין איך בדיוק הם פועלים. קוסם לילדים מתמודד בפני אתגר גדול יותר מאשר קודם רגיל, לאור העובדה שתשומת הלב של הילדים היא משהו שקשה יותר ללכוד אותו.

בתור הורים, יש לא מעט יתרונות שהילדים שלכם יכולים להפיק ממופע של קוסם לילדים. חלק מהיתרונות הללו הם דברים שיהיה לכם קשה להקנות להם בדרכים אחרות, כך שאם יש לכם הזדמנות לשלוח את הילדים למופע של קוסם בהחלט כדאי לעשות את זה.

 

מפגש עם העולם שמעבר

היתרון הראשון במופע הוא היכולת של הילדים להיפגש עם עולם שנמצא מעבר לזה שמוכר להם. עולמם של ילדים בתקופה שבה אנחנו חיים הוא יחסית צר. לילד יש מספר מסוים של חברים, ומה שהוא מכיר זה עולם שאליו הוא נחשף דרך הרשת. במופע של קוסם הילד יוכל להיפתח לעולם של אשליות, חושים ותעתועים, כזה שהוא לא יכול לייצר לעצמו לבד באמצעים שעומדים לרשותו.

 

היכולת של הילד לעמוד מול קהל

אחד הדברים שמייחדים מופעים של קוסם לילדים זה שיתוף הקהל. בהופעות כאלו הקהל מהווה חלק אינטגרלי מההופעה, וכמעט כל קסם שאותו הקוסם מבצע יקרה בעזרת אחד הילדים. עבור המשתתפים המופע הוא ההזדמנות הראשונה לעמוד בפני קהל. עבור הילד שלכם מדובר על כישרון שבהחלט יכול לקדם אותו, ואין הרבה מקומות בחייו שבהם הוא יוכל לרכוש את היכולת הזו.

 

התמודדות עם אתגר מחשבתי

עוד רווח שאותו הילדים יוכלו להפיק במהלך המופע הוא התמודדות חיה עם אתגר מחשבתי. מלבד שעות הלימודים, הילדים של היום כמעט ולא מוצאים את עצמם סקרנים ביחס למציאות שסובבת אותם. במהלך המופע הילדים הולכים לראות לראשונה לא מעט ביצועים. המוח של הילדים שואף באופן אוטומטי להבין איך בדיוק פועלים כל הדברים הללו מה שמייצר להם אתגר מחשבתי לא קטן.

לסיכום

מופע של קוסם הוא לא סתם דרך לילדים להעביר כמה שעות עם בידור מהנה. מדובר על מופע שבו הילדים שלכם יכולים להפיק כמה יתרונות פסיכולוגיים. היתרון הראשון הוא מפגש עם עולם שזר להם, דבר שקשה לייצר באמצעים אחרים. בנוסף, הילדים יוכלו להתנסות לראשונה בעמידה מול קהל, וכמובן יחוו אתגר מחשבתי כאשר הם ינסו להבין את ההופעה.

קוסם עם ילדים

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

מגן דוד צהוב
מופעים לציבור הדתי

אתם נדרשים להפיק אירוע מיוחד לציבור הדתי? המשפחה שלכם היא משפחה דתית ואתם רוצים לארגן יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חשוב לכם שהאירוע הקרוב יהיה

למאמר »
הכותל המערבי
טיול לכותל בירושלים

חברות רבות יזמינו אותכם לסיורים יוצאי דופן ברחבי ירושלים. אחד הטיולים המומלצים יותר הינו טיול לכותל בירושלים. במסגרת הסיור, תחוו את הקסם, הקדושה, היופי, המראות

למאמר »