המדריך המלא לטיול המושלם בדובאי

דובאי הפכה ליעד מבוקש בקרב ישראלים, עכשיו שיש לנו שלום עם איחוד האמירויות.

בדיוק בשביל זה כתבנו עבורכם את המדריך הבא.

 

הזמנים הטובים ביותר לטוס

דובאי היא עיר לוהטת! במהלך "חודשי החורף", אוקטובר עד אפריל, הטמפרטורות קרירות יותר ונעות בין 25 ל- 10. בהתבסס על טמפרטורות אלה, זוהי עונת התיירות בדובאי, לכן צפו שהעיר תהיה צפופה יותר והמחירים יהיו מעט גבוהים יותר אם אתם מתכננים את הטיול לתקופת זמן זו. עם זאת, בחודשי הקיץ, יוני עד אוגוסט, הטמפרטורות הן בממוצע 32 מעלות.

 

המקומות הטובים ביותר ללון בהם

לא חסרים מלונות בדובאי, במיוחד מלונות יוקרה. אנו ממליצים גם לבדוק אפשרויות של השכרת דירה לטווח קצר, כמו Airbnb. מבחינת המיקום הטוב ביותר, ראשית עליכם לחשוב על דובאי כעל רצועה ארוכה. כנראה שמה שתעשו במהלך השהייה בעיר זה לנסוע הלוך ושוב, למעלה ולמטה באותו כביש ראשי.

המיקום המרכזי ביותר, ולכן גם הצפוף ביותר, הוא סביב קניון דובאי בו נמצא בניין בורג' ח'ליפה. בקצה השני נמצאת המרינה של דובאי, עם פאלם ג'ומיירה ובורג' אל ערב בקרבת מקום. בקצה הנגדי לחלוטין של "הרצועה" הזו שדה התעופה של העיר, והעיר העתיקה עם המון שווקים. לאורך רוב הרצועה הזו נמצא חוף ג'ומיירה, המלא באתרי חוף, חנויות ומסעדות. על סמך תחומי העניין שלך, ייתכן שתעדיף ללון קרוב יותר לאחת מנקודות הציון הללו.

 

הסתובבות בדובאי

בדיוק כמו כל עיר מרכזית ותיירותית, יש הרבה תנועה בדובאי, ויש שעות עמוסות במיוחד. עליך לדעת ששבוע העבודה בדובאי הוא בימים ראשון עד חמישי, כמו אצלנו. ימי סוף השבוע שלהם הם שישי ושבת. זה משפיע על הזמן שלוקח לנסוע ברכב / מונית ממיקום אחד למקום אחר. התנועה קלה בהרבה בסופי השבוע.

 

מוניות

על מנת לשלם את מחירים הזולים יותר, השתמשו במוניות הרגילות, ולא במוניות הלקסוס המהודרות. בדקו אם יש מונה במונית, או לחילופין תוכלו שאלו מראש מה המחיר ממיקום אחד למקום אחר.

 

רכבת תחתית

לדובאי מערכת מטרו נקייה מאוד וקלה לשימוש. במהלך השבוע ושעות העומס היא עשויה להיות ההימור הטוב ביותר, בהתבסס על עומסי התנועה. אנו ממליצים לך לקחת הרבה זמן מרווח עבור הנסיעות אם אתה צריך להחליף רכבת. שימו לב כי במהלך השבוע הרכבות נוסעות בתדירות גבוהה יותר, ובמהלך סופי השבוע היא יותר דלילה.

 

מה ללבוש בדובאי?

זהו מקור לחץ עבור אנשים רבים הנוסעים לאיחוד האמירויות, במיוחד עבור הנשים שתוהות לגבי הנסיעה לדובאי. בעיקרון, תיירים לובשים בגדים רגילים. הסיבה היחידה ללבוש ח'יגאב, או בגד מסורתי אחר, הוא בביקור באתרים מוסלמיים קדושים כמו מסגדים.

יש עוד הרבה מה ללמוד ולדעת על העיר.

לפרטים נוספים על דובאי לחצו כאן – יאללה דובאי

 

מגדלים

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו