חופשה במקסיקו – כל הדברים שלא ידעתם

כשמגיעים אל יעד חדש צריך לחקור אותו מכל כיוון כדי שניתן יהיה לדעת לאן כדאי להגיע, מה מומלץ לעשות ואיפה כדאי לאכול. כדי להקל עליכם בחיפוש המידע אחר הדברים שלא ידעתם על היעד הבא שלכם, יצאנו בסדרת מדריכים שתעסוק בכל פעם ביעד חם אחר. מדריך זה, כפי שאתם וודאי יכולים לראות, יעסוק בחופשה במקסיקו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם פשוט חייבים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של אוהבי מקסיקו ברשת חברתית ידועה. שכן, היה לנו חשוב לשמוע את הדברים החשובים ביותר מהאנשים שמכירים את מקסיקו באופן מעמיק. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 40 תגובות שציינו בפנינו את כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם נוחתים ביעד.

כדי להקל עליכם, בחרנו את 3 הדברים שנראו לנו החשובים ביותר מבין הרשימה שקיבלנו. אז תכינו לעצמכם כוס קפה חם, שבו ליד המחשב ותכירו את כל הדברים שאתם פשוט צריכים לדעת.

 

הדבר ה – 1 שלא ידעתם על מקסיקו : תוכלו לבקר באיים עם חופים בתוליים

אם אתם מתכננים חופשה במקסיקו כדאי שתדעו שמוטלת עליכם החובה לבקר באיים עם חופים בתוליים. כאלו שמעט מאוד אנשים הגיעו אליהם. אתם וודאי תרצו לקבל המלצה ספציפית, אז תרשמו לכם בבקשה בפנקס הטיולים שלכם את אי התשוקה. מדובר באי מיוחד ויפיפייה שתוכלו להעביר בו יום שלם רק משהות אל מול הים.

יש על האי חופים בתוליים, עצי קוקס וכמובן – מים כחולים. כדאי שתביאו עמכם כמה פזוס מראש כי באי תוכלו להתנייד עם מונית או אופניים.

 

הדבר ה – 2 שלא ידעתם על מקסיקו : יש בה לא מעט אפשרויות צלילה

אם תמיד חלמתם לצלול בבריכות עשירות בריפים מרהיבים, כדאי שתדעו שאתם יכולים להגשים את החלום שלכם במקסיקו. אם תגיעו אל אי שנקרא קוזמל אתם תגלו שיש שם מקומות שונים שניתן לשנרקל בהם באופן עצמאי או לצלול עם מדריך מוסמך.

 

הדבר ה – 3 שלא ידעתם על מקסיקו : זה היעד המושלם לבטן גב

לא פעם אנחנו שומעים על מקסיקו כיעד לטיולים. אבל האמת היא, שאתם צריכים לדעת שהיעד המדובר לא מיועד אך רק להליכה וצפייה בנופים. אתם יכולים גם להשתמש בבגד הים שארגנתם בתיק למטרות בטן גב. שכן, תוכלו למצוא ביעד איים שונים וחופים שיקראו לכם לרבוץ בהם מהבוקר ועד השקיעה. באיים הללו תוכלו למצוא את כל מה שדרוש לכם לבטן גב מושלם, למשל:

  • מסעדות
  • השכרה של שמשיות וכיסאות
  • ציוד צלילה
  • משחקי חוף
  • מתנפחים

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את כל הדברים שחשוב שתדעו על מקסיקו. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע!

חופשה, מקסיקו

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו