מהם הדברים שהכי שווה לעשות בדובאי עם ילדים

כולנו חולמים על חופשה משפחתית קסומה שתעלה בנו זכרונות נעימים ותמלא את האלבומים  בחיוכים מאושרים. תכנון מוקפד יכול לסייע רבות להצלחת החופשה עליה חלמתם ויחסוך לכם זמן, כסף ועצבים מיותרים. כשהכל ברור ומאורגן היטב תוכלו להתפנות ליצירת חוויות בלתי נשכחות לכם ולילדים. 

 

איך אדע מה הכי מתאים למשפחתי?

תכנון נסיעה ליעד כמו  דובאי  עשוי להיות מבלבל לנוכח מגוון האטרקציות והאתרים השונים זה מזה בתכלית. לכן הכנו עבורכם רשימה של האתרים החמים ביותר למשפחות, על מנת שתוכלו לחוות את  דובאי עם ילדים  באופן המרגש והמהנה ביותר.

 

מופע לה פרל ( La perle dxb )

המופע נחשב לאטרקציה מספר אחת בדובאי, משלב פעלולי אופנועים, קפיצות גובה מרשימות לבריכת מים ואקרובטיקה אווירית. ישאיר גם את המתבגר האדיש ביותר פעור פה וחסר נשימה, ויהיה חגיגה של ממש לצעירים ולצעירים ברוחם.

 

אקווריום אטלנטיס דובאי ( The lost chambers aquarium )

האתר מעניק חוויה של ביקור בעיר התת מימית המיתולוגית, יעשיר את דמיונם של הילדים במיתוס הקלאסי על העיר ששקעה במעמקי הים כעונש על רצונם של תושביה להידמות לאלים. האקווריום מציע שעות של התפעלות מעשרות אלפי מיני של דגים וחיות ימיות וילמד אותם כמה חשוב לשמור על הים ועל סודותיו.

 

עולם ההרפתקאות אי. אמ. ג׳י (  Img worlds of adventure  )

הילדים שלכם מעריצים מושבעים של מארוול? משוגעים על דינוזאורים? זה בדיוק הפארק שאתם צריכים, אז קחו הרבה אויר כי הפארק הזה גדול פי ארבע מדיסנילנד פריז ומציע שפע של חוויות מרגשות החל ממפגש עם דינוזאורים בגודל טבעי, גיבורי על כגון ת׳ור ואיירון מן, רכבות הרים מפותלות ועוד הרבה הרבה הפתעות מגניבות שאין בשום מקום אחר בעולם.

 

פארק השעשועים לגולנד ( Legoland dubai )

שימו לב שבדובאי קיים פארק לגו נוסף שנקרא ׳פארק המים לגולנד דובאי׳ וגם הוא מתאים מאד לילדים. הפארק הרגיל עשוי כולו מלבני לגו, אפילו דוכני המזון והמשחקים. חוויה קסומה של ילדות גם להורים וגם לילדים, צבעוני, משעשע ומצחיק.

 

פארק המים ווילד וואדי ( wild wadi woterpark )

איך אפשר בלי פארק מים בקיץ הלוהט של המדבר הפרסי? תחת השמיים הפתוחים משתרע פארק מים מהגדולים בעולם ומהטובים שבהם, מציע מגוון רחב של מגלשות מים ובריכות קרירות, מתאים גם לחובבי אקסטרים וגם לכאלה שמעדיפים שכשוך עצל בצל הדקלים.

 

אז מה נעשה היום?

אקווריום מסעיר או פארק שעשועים? פארק מים או ספארי מדבר? אולי תעדיפו ביקור רוגע בגן הפרפרים או במוזאון? ביום או בלילה, במיזוג או ברוח הערב החמימה, דובאי מציעה שפע של אפשרויות בילוי לכל גיל. בכל פארק ובכל גן תמצאו חוויה שלא תפסיק לרגש אתכם וליצור המון זכרונות משותפים יפים.

דובאי עם ילדים

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו