איך להזמין טיסה בזול

טסים לחול? רוצים להתחיל ולתכנן את הטיול הבא שלכם? סביר להניח שהמכנה המשותף של כולנו, הוא שאנו מנסים למצוא את הטיסה הזולה ביותר. כיצד תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה והמדויקת ביותר – המדריך המלא לפניכם.

טיסה לחול

ובכן, מי מאיתנו לא אוהב לעשות הפסקה ממרוץ החיים ומהשגרה, ולקחת הפסקה בת כמה ימים ולטוס לחוץ לארץ. סביר להניח שכולנו אוהבים ורוצים לעשות זאת. ישראלים ידועים בתור תיירים שמגיעים לכל היעדים בעולם – החל מארצות הברית, יבשת אוסטרליה הרחוקה, יבשת דרום אמריקה, מדינות המזרח הרחוק וכמובן אל יבשת אירופה השכנה שלנו. המשותף לכל אותם מטיילים, בלי הבדלי גיל או מין, שכולם מחפשים את הטיסה הזולה ביותר. מדוע? מכיוון שלאורך השנים התרגלנו לשלם מאות שקלים ולעיתים גם אלפי שקלים בעבור טיסות ליעדים שונים, וכיום, בעידן שבו אנו יכולים לחסוך הוצאה משמעותית כזו ולטוס בזול – מדוע שלא נעשה זאת.

ובכן, יש עשרות מדריכים שמסתובבים ברחבי הרשת ומציעים את הדרך הבטוחה והנכונה למציאת הטיסה הזולה ביותר לכל יעד שתרצו. סביר להניח שרובם ככולם אינם באמת עובדים, ולכן עלה הצורך לרשום מדריך שיעניק לכם כמה טיפים והמלצות פשוטות, שעשויות לחסוך לכם מאות שקלים בכל טיסה לחוץ לארץ. מוכנים? יוצאים לדרך!

איך להזמין טיסה בזול

מתכון למציאת טיסה זולה

ובכן, על מנת להתחיל בתהליך מציאת הטיסה הזולה ביותר, עלינו להחליט לאיזה יעד אנו רוצים לטוס. כאן אנו מתחלקים לשתי אפשרויות: הראשונה היא עבור אנשים שיודעים לאיפה הם רוצים לטוס, והשנייה היא עבור אנשים שלא ממש יודעים לאיפה הם רוצים לטוס, אלא רק רוצים לקחת את עצמם ולצאת לחופשה. אם אתם מהסוג השני – סביר להניח שתמצאו טיסה זולה בסדרי גודל מהסוג הראשון, ונסביר בהמשך מדוע.

חברת SKYSCANNER היא חברה שמאגדת בתוכה מנוע חיפוש עולמי של כלל הטיסות הקיימות ברשת. הורידו את האפליקציה והזינו את התאריכים שאתם רוצים לטוס. החברה תציג לפניכם עשרות אפשרויות שונות של טיסות במחירים גבוהים ובמחירים נמוכים יותר, וכל שעליכם לעשות יהיה לבחור בטיסה ולהיכנס לקישור שמצוין בדף. כאן מתחיל החיסכון שלכם. טיסות לואו קוסט, הן הטיסות הזולות ביותר. למעשה, מדובר בירידת מחירים של עשרות אחוזים על פני המחירים של טיסות רגילות, ולעיתים ניתן למצוא טיסה בכמה דולרים בודדים ליעדים ברחבי אירופה!! מדובר בטיסות שבדרך כלל אינן מגישות מזון ולא מספקות שירותי כבודה אלא בתוספת תשלום. לכן אם אתם אנשים שיכולים להסתפק במזוודה קטנה של עד 5 ק"ג, ולקחת אותה אתכם אל המטוס – עשו זאת ותחסכו מאות שקלים.

טיפ נוסף שבאמצעותו תוכלו לחסוך לא מעט כסף הוא גמישות. אם אתם אנשים שיכולים לסגור טיולים וטיסות ברגע האחרון – ממש מהיום למחר, תוכלו לחסוך גם לא מעט כסף. חברות התעופה מבינות שיום לפני הטיסה, אם עדיין יש להן מקומות הן צריכות למכור אותם כמה שיותר מהר, ולכן הן מציעות כרטיסים מוזלים בסדרי גודל. חפשו דילים של הדקה התשעים ותוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ביותר.
טיפ אחרון שיוכל לסייע לכם בתהליך – תפעלו מהר! לעיתים, חברות התעופה בוחרות לפרסם מחירים נמוכים לטיסות על מנת לפתות גולשים ואנשים לסגור דרכם חופשה, אך מה שהם לא מציינים הוא שהם הגבילו את כמות המקומות במחיר הזה למספר נמוך יחסית. לכן חשוב מאוד לפעול מהר ברגע שראיתם מחיר אטרקטיבי ולהימנע כמה שיותר מלבטים ודילמות שעשויות לבלום לכם את התוכניות "הזולות" יש להגיד.

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

קרון רק
תכנון נסיעה ברכבות ביפן

מאחר שמדינת יפן גדושה ועמוסה בכל טוב, אטרקציות, נופים ומסעדות, מוקדים תיירותיים ועוד, אתם צריכים לטייל תוך שאתם מייעלים את הזמנים. וביפן, כמו ביפן, אין

למאמר »
מבנה
איך לבחור קרוואן למכירה?

חולמים על קרוואן בשבילכם ובשביל כל המשפחה? במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לרכישת קרוואן. רכישה של קרוואן – הדרך הקלה לקמפינג המושלם אם

למאמר »