לא רק הקפלה הסיסטינית – בואו להכיר את הותיקן מקרוב

שמעתם על הוותיקן אבל אתם לא יודעים בדיוק במה מדובר? יצאנו לשאול את אלו שהיו במקום והכירו אותו מקרוב כדי שתוכלו להכיר גם אתם את הוותיקן מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שתמיד רציתם לדעת על הוותיקן אבל לא הרגשתם בנוח לשאול.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים יודעי דבר שמכירים את הוותיקן מקרוב. אנשים אלו הם בעצם ישראלים שלקחו חלק בסיור במקום. לדבריהם, הם נפעמו מהמקום וקיבלו את כל המידע המקיף אודותיו מהמדריך שהעביר את הסיור. אל אותם אנשים הגענו לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק ופניו אל אנשים שעונים על הקריטריון המדובר – מי שנכחו בסיור שכזה. להפתעתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 אנשים ששמחו לעזור. קיבלנו את המידע מכל אחד מהם ובסופו של דבר, ריכזנו את הפרטים בשורות שיופיעו בפניכם ממש בעוד רגע.

 

תכירו את הוותיקן – המוזיאון המפורסם ביותר בעולם

אם תגיעו אל סיור בותיקן, סביר להניח שתשמעו קודם כל שמדובר במוזיאון המפורסם ביותר שקיים בעולם כולו. המוזיאון נחשב גם לעשיר ביותר והוא מארח מידי שניה מיליונים של מבקרים שמגיעים אליו מכל רחבי העולם.

 

עובדה חשובה על המקום – אפשר להכיר את הוותיקן בעברית

במהלך הבירור המעמיק שערכנו על המקום, התברר לנו שיש אפשרות לקיים סיור בוותיקן בשפה העברית. כך שאם תכננתם להגיע אל המוזיאון אבל חששתם מסיור בשפה שלא תהיה מוכרת לכם לגמרי, כדאי שתשאירו את החששות בבית ותגיעו בהקדם לרומא. שכן, יש מדריכים ישראלים שחיים ברומא ויש להם הסמכה רשמית להדרכה במוזיאון. כך שתוכלו ליהנות מסיור מהנה, מסקרן ובשפה שאתם מכירים.

 

הוותיקן נפתח לציבור בשנת 1771

כדאי שתדעו שבשנת 1771 הוותיקן נפתח לציבור על ידי האפיפיור. המקום מתחלק למוזיאונים, קאפלות וגם לארמונות. למקרה שזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המושג קאפלות, כדאי שתדעו שמדובר בבתי תפילה שמטרתם לשמש למספר מועט של אנשים. כך שהם בעצם מרחבים קטנים מאוד.

 

המוזיאון גדול מאוד – יש בו תתי מוזיאונים

 סיור במוזיאון יאפשר לכם ליהנות מ – 3 שעות שבהן תעברו בין המצבים הבאים:

  • תקופות שונות
  • סגנונות שונים
  • אמנים שונים

יש חדרים למשל שמוקדשים לתרבות מצרית עתיקה, בזמן שאחרים נוגעים בכלל לתרבות האטרוסקית. אם נתמקד לרגע באמנים, כדאי שתדעו שאתם צפויים לראות את היצירות של אמנים מוכרים ביותר כמו מארק שגל.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

 עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הוותיקן. כעת, כשיש לכם את רוב המידע על המקום, אתם יכולים לסגור את החופשה הבאה שלכם בחו"ל ולהגיע אל המוזיאון המבוקש ביותר בעולם. מאחלים לכם שתיהנו מהשהות שלכם ברומא ומהסיור במוזיאון.

ן סיור בותיקן

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

קרון רק
תכנון נסיעה ברכבות ביפן

מאחר שמדינת יפן גדושה ועמוסה בכל טוב, אטרקציות, נופים ומסעדות, מוקדים תיירותיים ועוד, אתם צריכים לטייל תוך שאתם מייעלים את הזמנים. וביפן, כמו ביפן, אין

למאמר »
מבנה
איך לבחור קרוואן למכירה?

חולמים על קרוואן בשבילכם ובשביל כל המשפחה? במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לרכישת קרוואן. רכישה של קרוואן – הדרך הקלה לקמפינג המושלם אם

למאמר »