טיפים חמים למטייל דתי בחו"ל

בתור אנשים דתיים ככל הנראה תצאו לא פעם מהאיזור המוכר אל מקומות שבהם תצטרכו להתכונן מראש. בעוד שידוע לכם אילו מסעדות כשרות נמצאות באיזור המגורים שלכם ואיזה סופר מרקט מקפיד על מכירת מוצרים כשרים למהדרין, הרי שבחו"ל יש לבדוק את הנושאים הללו הרבה יותר מראש, ולא באותו הרגע. על מנת לדעת מה לעשות ומתי, ריכזנו עבורכם טיפים חמים למטייל דתי בחו"ל.

אוכל, קדימה, אוכל

אי אפשר שלא להתחיל לדבר על טיפים חמים למטייל דתי בחו"ל מנושא האוכל. האוכל מלווה אותנו בכל רגע בחיים, ובמיוחד בחו"ל שם הארוחות לא תמיד מסודרות ולא תמיד המטייל הדתי יכול למצוא את עצמו בכל מסעדה ומסעדה. לכן, על מנת לאפשר לעצמכם חופשה כשרה בחו"ל עם כמה שפחות קשיים, אנחנו ממליצים להיערך לכל נושא המזון מספיק מראש ועדיף עם הכוונה כמו חברת שיינפלד תיירות שתוכל לטפל בכם לאורך כל החופשה.

איך? ובכן, ראשית כל חברות התעופה יכולות לספק אוכל כשר במידה והן מקבלות על כך התראה מוקדמת. הקפידו לעדכן את חברת התעופה שלכם עד 48 שעות לפני הטיסה על הצורך שלכם בארוחה כשרה והתחילו את הטיול ברגל ימין.

לטיול עצמו תוכלו להיערך עם קציצות ושניצלים מוקפאים שתוכלו לחמם לאורך הטיול ולאכול. בנוסף, אפשר להצטייד בקופסאות שימורים, באוכל יבש ובכלים על מנת להבטיח את הכשרות של המזון שלכם.

פיצה כשרה

בחירת המלון

טיפים חמים למטייל דתי בחו"ל חייבים לכלול גם את הטיפ הבא – בחירת המלון שלכם. בחירת מלון מרכזי היא בחירה אפשרית, אך למטייל הדתי הרבה פעמים עדיף לחפש את המלון שלו דווקא על פי מאפיינים של קרבה לקהילה היהודית באיזור. לינה במלון שכזה תוכל לאפשר לכם לחסוך זמן בכל בוקר לקראת תפילות ומניינים ובסביבתו יהיו בדרך כלל מסעדות כשרות לבחירתכם.

כמובן שכדאי שבסביבת המלון תהיה תחבורה ציבורית נוחה, כך שגם אם המלון יחסית מרוחק ממרכז העיר, תוכלו עדיין להתנייד בקלות.

שבת בחו"ל – טיפים חמים למטייל דתי בחו"ל

לעיתים הזמן הנוח לטיסה כולל בתוכו גם את הימים שישי ושבת. על מנת לשמור על השבת כמו שצריך, בדקו עם המלון מבעוד מועד דברים הכרחיים לשמירת השבת, כמו תאורה שנשלטת על ידי חיישנים ולא רק על ידי לחיצת כפתור, דלתות שנפתחות עם מפתח ולא רק עם הכרטיס המגנטי שמחלקים בבתי המלון, דלת כניסה למלון שנפתחת עם ידית ולא באופן חשמלי, פלטות חימום ועוד.

דרישות אלו עלולות להישמע מופרכות לבעלי מלונות שאינם יהודים, ולכן כדי לחסוך את ההסברים  והבקשות, מומלץ לבחור מראש במלון בבעלות יהודית, או לבחון אפשרות של לינה בדירות של יהודים באיזור.

בתי חב"ד

אמרתם טיפים חמים למטייל דתי בחו"ל – אמרתם בית חב"ד. בית חב"ד פותח את דלתותיו בפני יהודים המטיילים באיזור, ומציע ארוחות חמות, תפילות, שיעורים וזמירות שבת. מומלץ מאוד לבקר בבית חב"ד הנמצא באיזור הטיול שלכם. תהנו!

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

קרון רק
תכנון נסיעה ברכבות ביפן

מאחר שמדינת יפן גדושה ועמוסה בכל טוב, אטרקציות, נופים ומסעדות, מוקדים תיירותיים ועוד, אתם צריכים לטייל תוך שאתם מייעלים את הזמנים. וביפן, כמו ביפן, אין

למאמר »
מבנה
איך לבחור קרוואן למכירה?

חולמים על קרוואן בשבילכם ובשביל כל המשפחה? במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לרכישת קרוואן. רכישה של קרוואן – הדרך הקלה לקמפינג המושלם אם

למאמר »