תכנון נסיעה ברכבות ביפן

מאחר שמדינת יפן גדושה ועמוסה בכל טוב, אטרקציות, נופים ומסעדות, מוקדים תיירותיים ועוד, אתם צריכים לטייל תוך שאתם מייעלים את הזמנים. וביפן, כמו ביפן, אין דרך טובה יותר לייעל את לוחות הזמנים שלכם מאשר דרך רכבות מהירות. ליתר דיוק, המהירות בעולם.

מתכננים טיול ליפן בקרוב? מומלץ לקרוא ולדעת כמה שיותר על כל נושא התחבורה הציברית שם, מאחר שאין ספק כי מדובר באחת המדינות המפותחות בעולם, אם לא הכי מפותחת בתחומים אלו של ניוד ציבורי. אתם מוזמנים להכיר את הרכבת המהירה ביותר בעולם, שלידיעתכם, מגיעה עד למהירות של 320 קמ"ש! וואו. מוכנים לעלות על דבר כזה?

 

כרטיסי רכבת משתלמים ביפן: כל מה שצריך לדעת על נסיעות במדינה

שמעתם על כרטיס רכבת JR PASS ולא הבנתם במה מדובר? נסביר במדריך שלפנינו. בכדי לתכנן את הנסיעות שלכם ביפן, אתם תצטרכו אולי קצת להתאמץ ולבדוק עלויות של כרטיסי רכבת מראש, אבל בשורה התחתונה זה כנראה ישתלם לכם כשתהיו שם. בעוד שחלק נכבד מהתיירים המגיעים ליפן מחליט לרכוש כרטיס רכבת הנקרא JR PASS , חלק אחר מהאנשים תמיד יעדיף לטייל באמצעות רכבים שכורים, אוטובוסים וכו'.

וכאן זו הנקודה לציין את הדבר הבא, נכון לשנת 2020, הבחירה הכי ירוקה והכי משתלמת היא תחבורה ציבורית. אם עדיין לא הכרתם את הרכבות הכי מהירות בעולם שייקחו אתכם מנקודה א' לנקודה ב' בכלום זמן, אתם מוזמנים להכיר כבר עכשיו רכבות הנקראות BULLET TRAINS.

 

טיפים מעשיים למתניידים ביפן: תכנון לו"ז נסיעות מדויק

אם אתם מעוניינים לקבל טיפים מעשיים כיצד להתנהל ביפן עם התחבורה הציבורית, יש לנו חדשות טובות בשבילכם. בעזרת GOOGLE MAPS אתם יכולים לתכנן יחסית בקפידה את מסלולי הטיולים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה את הדבר הבא:

אתם בקלות בודקים בגוגל מפס את הלוקיישן שאתם עומדים לפקוד, ככה שתוכלו גם במקביל לאתר את תחנות הרכבת הכי קרובות לאותו מוקד תיירותי, בית מלון, מסעדה וכדומה. בואו נגיד את זה ככה והכי פשוט, בזכות העידן הטכנולוגי והמתקדם של ימינו, ניתן לתכנן טיול ליפן בכלום זמן, לאתר אטרקציות בקלות וכמובן, גם לתכנן לוחות זמנים של נסיעות. המלצה שלנו? תכינו לעצמכם מראש טבלה של תחנות רכבות וזמני נסיעות.

 

התאמת זמני נסיעות ביפן לאטרקציות שוות

יפן מלאה בנופים ובמוקדים תיירותיים באמת מרהיבים, כולל קיוטו והירושימה, שמיליוני תיירים פוקדים אותן מדי שנת תיירות.

חשוב להבין, מדובר באזורים גדושי תיירים ותיירות מכל העולם, ככה שאם אתם מתכננים לבקר במוזיאונים, בתיאטראות, באטרקציות מוכרות וכדומה, תמיד יהיה מומלץ לוודא מראש את זמני הפעילות של אותם מקומות, וככה גם תוכלו להתאים את לוחות הזמנים של הנסיעות ברכבות. והכי חשוב, מומלץ לשקול בחום לב טיול מאורגן ליפן, כי אין כמו ההדרכה של מישהו מנוסה! בהצלחה, תהנו!

כלי תחבורה

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

מבנה
איך לבחור קרוואן למכירה?

חולמים על קרוואן בשבילכם ובשביל כל המשפחה? במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לרכישת קרוואן. רכישה של קרוואן – הדרך הקלה לקמפינג המושלם אם

למאמר »