עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס לתאילנד?

החלטתם לטוס לתאילנד ומתלבטים עם איזו חברת תעופה הכי כדאי לכם לעשות זאת? ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות מעולות לטיסה למדינת האיים תאילנד, בדרך לחופשה חלומית ומושלמת.

טיסה לתאילנד

תאילנד נחשבת לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים. לא בכדי, תוכלו למצוא עשרות חברות תעופה שונות שמאפשרות ומציעות לכם את שירותי הטיסה שלהם על מנת להגיע לשם. זו גם אחת הסיבות שכל כך קשה להחליט עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס לתאילנד – ולכן אנחנו התייצבנו לצדכם, על מנת להסביר לכם מה ההבדלים בין כל חברת תעופה לאחרת.

קודם כל חשוב לציין שיש הבדל אדיר בין מחירי הטיסות של חברות תעופה שונות לתאילנד. כמו שתוכלו למצוא טיסות לאירופה במחירים זולים יותר עם חברה אחת על פני חברה אחרת – כך הם פני הדברים גם כאן. ככה העולם שלנו עובד: בכל מקום שיש כמה חברות שמתחרות על אותו נתח שוק (במקרה הזה תיירים שמעוניינים להגיע לתאילנד), יש מחירים אטרקטיביים יותר ואטרקטיביים פחות, שיכולים לשרת כל אחד ואחת מאיתנו.

עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס לתאילנד

עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס לתאילנד?

ובכן, על מנת לענות על השאלה הזו, אתם צריכים תחילה להחליט עם עצמכם כיצד עובד התעדוף שלכם. למה הכוונה? אם חשוב לכם יותר מכל עניין הבטיחות בטיסה, בלי להתייחס למחיר או לאורך הטיסה – החברה המומלצת ביותר היא אל על. מדוע? היא אינה עוברת מעל מדינות "פחות ידידותיות" (מדינות שהסיכוי שמשהו ייקרה למטוס הוא עדיין קלוש, אך הוא גדול יותר מאשר אם תטוסו מעל שמי אירופה), וכמובן מכיוון שמערך האבטחה באל על ידוע כמערך אבטחה שאין שני לו.

רויאל ג'ורדניאן הינה אחת החברות המומלצות ביותר לטיסה למדינת תאילנד. מדוע? מכיוון שרמת השירות בה היא מצוינת, אך חשוב לציין שהמחיר הוא לא הכי זול. בכדי להוזיל עוד יותר את מחיר הטיסה, תוכלו לחפש טיסה של חברה זו עם קונקשיניים (ולא להסתפק בטיסה ישירה), מה שיוזיל לכם את עלויות הטיסה בצורה משמעותית.
גם חברת טורקיש, אחת מחברות התעופה המומלצות והטובות ביותר בעולם (נבחרת מדי שנה לאחת מחמש חברות התעופה הטובות ביותר בעולם), מציעה את שירותים של טיסה לתאילנד. גם כאן, המחיר שתצטרכו לשלם לא יהיה הזול ביותר, אך רמת השירות ואיכות הטיסה שלכם – תהייה בין הגבוהות שתוכלו להשיג ליעד כזה. 

כפי שציינו קודם לכן, חשוב מאוד להחליט עם עצמכם מה אתם מעדיפים יותר – אם עניין הבטיחות חשוב לכם וקודם לכל – סימן שאתם צריכים לבחור בחברת אל על. אם אתם מחפשים טיסה זולה כמה שניתן, אך עדיין שתהייה איכות טיסה גבוהה – בחרו בחרבת טורקיש או בחברת רואיל ג'ורדינאן המצוינות, שיעניקו לכם חווית טיסה בלתי נשכחת, איכותית ומהנה!

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

קרון רק
תכנון נסיעה ברכבות ביפן

מאחר שמדינת יפן גדושה ועמוסה בכל טוב, אטרקציות, נופים ומסעדות, מוקדים תיירותיים ועוד, אתם צריכים לטייל תוך שאתם מייעלים את הזמנים. וביפן, כמו ביפן, אין

למאמר »
מבנה
איך לבחור קרוואן למכירה?

חולמים על קרוואן בשבילכם ובשביל כל המשפחה? במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לרכישת קרוואן. רכישה של קרוואן – הדרך הקלה לקמפינג המושלם אם

למאמר »